tvkväll?

ååh satt just och kollade på house. så himla sorglit.. tänk att väcka upp en kär person/den man e tillsammans med bara för att ta farväl, säga nåra sista ord & veta att man aldrig kommer att ses mera. fyfan vad jobbit! usch, tror jag aldrig skulle klara av det.
iallafall.. nu lär nog magen inte kurra på ett tag. gjorde i ordning nudlar & en hel ungsbatong som jag proppade i mej medans jag kollade på Paris Hilton´s my new BFF, haha rätt så kul att se på programmet faktist. medans jag gjorde i ordning min mat så gjorde pappa bärkräm, så jag var ju bara tvungen att ta en skål med kräm också även om jag var proppmätt hehe :) så himla gott! efter att Paris Hilton´s my new BFF slutade, kollade jag då på house.
nu sitter jag här och funderar vad jag ska göra resten av kvällen, sova eller lata vid datan? eller kanske börja läsa min nya bok? svårt val.. får vel se hur det blir.

men fy vilket väder de har lovat till resten av veckan, hallå sommar lovet började ju precis, men var e sommaren?! man blir ju en aning besviken...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback