leeeeeedig

ojojoj vad tiden går snabbt.. har inte hunnit uppdatera sen torsda. i fredas började jag jobba klockan 2 och slutade vid 9, satt en stund och pratade med syrran & johan innan vi åkte hem. bytte kläder och gjorde mej snabbt klar och sen kom emma, sofie, bennet & markus och hämtade mej, vi åkte iväg mot yttermark. var hos alexander en stund, var vel en runt 12 stycken där? senare åkte vi tillbax till lappfjärd och jag, sofie och emma satt i parken och snackade medans markus och bennet var och bytte bil. körde runt lite, var bl.a. till grillen och åt och så var vi och körde till "sandmontor" där vi även satt i då emma körde.. haha. jag åkte hem lite tidigare, somnade vel runt en 3 tiden.
och på lördag var det bara att stiga upp vid halv 11, göra slingor åt syrran och fixa mej.. sen åka till jobbet klockan 12. slutade klockan 6 och cyklade hem. tänkte göra slingor åt mej själv men det blev så brottom så jag sket i det.  så jag duschade och gjorde mej klar och sedan sjussade lotta mej till emma. vi (jag, sofie, emma, linda, bennet, seppälä) satt ute och drack och pratade, helt chill :) senare då det började bli lite kallare fixade bennet sjuss & nalle hämtade oss alla, trots att det ble ven för mycket i bilen, bennet fick sitta i bakluckan. vi åkte till samma ställe ikväll också, alltså till alexander. denna gång var också robin och andreas där :) var inte så jättelänge så jag åkte hem vid 2 tiden och så också linda medans de andra troligen var ute lite längre.
såå på söndag var det dax att stiga upp och börja jobba klockan 12 igen. slutade klockan 6, åkte hem och bytte kläder och vid halv 7 åkte vi iväg till robin. vi (jag, mamma & pappa) var bjuda på middag :) åt och snackade och vid ungefär 10 tiden åkte mamma och pappa hem men jag lämnade där. kollade typ 1 ½ film och sen somnade vi vid ungefär halv 1. och idag blev det att stiga upp redan vid 8 eftersom att robin skulle till jobbet och jag hem. gud vad trött jag var. men då jag kom hem somnade jag nästan direkt och sov till halv 1. hehe :) har mest kollat tv och suttit ute på trappan i solen. vill göra något idag, men vet inte vaaad! ledig idag & imorgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback