11 mars

orkar inte plugga
orkar inte med skolan
det är så himla mycket jag skulle vilja jöra just nu, men kan inte / hinner inte p.g.a. prov! jag vill sy kläder, som jag nu fastnat för.., jag vill träna, jag vill träffa gullet, jag vill umgås med kompisar.. jaa & mycket mycket mer.. tänk vad mycket man inte kan göra bara för att man har en massa prov & läxor att läsa på. skolan tar så himla mycket tid, och ändå blir inte resultaten så värst bra. visst, skoldagarna blir oftast rätt så roliga men kan man bara inte skippa läxorna för att få mera fritid?

oj vilket tjatande..
min dag har iallafall varit helt okej. haft kemi, 2 håltimmar, modersmål, finska och gymnastik. spelade basket på gymnastiken, rätt så kul faktist. spelade i 4 olika lag på två planer, 2 pojklag& 2 flicklag. spelade sammanlagt 4 matcher. vårt lag vann 3 matcher & förlorade 1 match :) varmt & svettigt men kul!
hemma har jag typ duschat, ätit mat & pluggat på kemi.. och så har jag ju förståss spelat lite QuadraPop, hihi. hur kan man bli så beroende av ett spel som quadrapop? haha. men jag vet ju att jag inte är den enda (HANNAH)
nej nu måste jag strax gå ut en sväng med hunden & sen fortsätta plugga. men innan det ska jag logga in på bl.a. bilddagboken & facebook.
ha det bra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback