2 mars

tjah! hälgen är förbi och en ny vecka har börjat.. i fredas var jag till bötombergen med Robin, Thomas & Marielle. vi pulkade, grillade och hade skoj. inget annat speciellt gjorde vi den kvällen, jag var rätt trött också efter båtresan & allt. i lördas efter att vi hade stigit upp och allt så var vi och handlade och sen åkte vi iväg hem till Robin :) vi grillade med "innegrillen" jag gav honom till julklapp och det blev jättegott. vid halv 11 tiden åkte vi iväg till kstad. men innan det hade vi förfest hos robin. föfesten var rolig, annat kan jag inte berätta då jag inte kommer ihåg det heller. somnade iallafall vid 5 tiden. sov hela söndagen, vi steg upp vid halv 6.  hehe (a). slöade, kollade på tv bl.a. och senare åkte vi hem till mej.
då var lovet förbi, och jobbigt var det nog att börja skolan igen, men en skoldag är iallafall förbi och nu har jag bara suttit och latat mej framför tv:n. elvira satt just och gosade i min famn men hoppade bort då någon kom in, kom just på en sak - att hon faktist fortfarande är jätteliten. hihihi :) söto <3
kvällens planer är iallafall att ta en promenad med hannah, annars ska jag nog bara ta det lugnt. rummet borde nog städas. ni skulle bara se hur det ser ut. kläder verkligen öööver allt! men men, det får vänta till någon annan dag då jag har mera energi :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback