BASTUN

Okej, pluggandet gick inte så värst bra.. men har iallafall läst igenom nästan allt som vi har till provet, men tror ni att jag kommer ihåg nåt? hmm, nej! vid halv 9 bestämde jag mej för att vara duktig och göra lite magmuskler & efteråt var det bastun som gällde. där jag la på 40-dagars mascara (som inte gick så värst bra, hehe. & blev inge vidare heller..), efteråt la jag på en varm bastuansiktsmask & medans jag satt i bastun skrubbade jag igenom armarna, benen lite på ryggen & magen med en sten liknande skrubbsak, såå nu är alla döda hudceller borta :) från bastun kom jag för en halvtimme sen ungefär, och efter det har jag bara fönat håret & hämtat ett glas med iskallt vatten, gott! nu har jag ingen aning om vad jag ska göra, egentligen borde jag kanske gå och sova, men jag är absolut inte trött. steg ju upp först vid 2 idag så.. hehe. men får vel se, ska vel surfa runt lite på netet och så måste jag väl förösöka plugga lite till på kemin, boooring.
iallafall, blir nog troligen inte någon mer uppdatering ikväll, så gonatt :)

haha, denhär bjuder ja på!

Kommentarer
Postat av: Kan Dee Drawings

Jag vet att jag svarar sent.. förlåt, men tusen tack för berömmelsen! Blir så himla glad! Kram! :)

2009-03-30 @ 01:25:32
URL: http://kandeedrawings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback