beslutsångest

alltså hur svårt kan det va att välja vad man ska ha för kläder på sej? hehe. sitter och funderar vad jag ska ha på mej imorgon på båten.. har testat lite olika, orkade inte testa så många olika men det är jag bara glad för.. annars hade valet blivit ännu svårare.
för en stund sedan var jag ute i den fina vädret, i skogen med rocky & elvira :) åh vilket härligt väder det har varit idag.. solen sken hela dagen, fåglarna kvittrade & snön var borta på vissa stället - där såg det verkligen ut som vår. vårkänslor x100
nej nu ska jag kolla andra avenyn, om ca. 1 timme kommer Robban :) hihi

alternativ 1. svart klänning & bälte. ser lite konstig ut på bilden eftersom att
den blev så mörk så jag var tvungen att justera den en aning.


alternativ 2. svart midjekjol & topp med bälte. inte så värst bra kvalité


alternativ 3. kjol & rutig skjorta med bälte


svårt val, svårt val..

Kommentarer
Postat av: Emelie

den första

2009-03-20 @ 11:43:59
Postat av: henrica

tack, det blev den också :)

2009-03-21 @ 18:37:00
URL: http://hennnrica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback