bläää

nu kan jag nog inte säga annat än fyfan vad det är trååååkit att plugga.. orkaar inte mer :( blää.satt just fastklistrad vid telefonen, fastnade att spela QuadraPop - såå beroende framkallande spel, haha! har försökt plugga på kemi nu ett par timmar, men kan nog inte säga att jag lärt mej något.. åh vad jobbigt! bara denhär veckan skulle va över nuu
skrev finska prov sista timmen idag också.. trodde det skulle gå bättre, men får vel se vad det blir för siffra. var så himla osäker på grammatiken.. hehe
om man bara kunde läsa igenom allt en enda gång & allt skulle sitta kvar i hjärnan.. men nej, allt flyter bort. har väldigt svårt för att lära mej och det hjälper ju inte precis att mitt minne suuuuger. jag menar, det suuuuger verkligen.

oj vad jag vill ha sommar! har t.o.m. börjat gå med skinnjackan nu, klarar inte av att använda vinterjackan längre - fråga inte varför?
kanske bara några veckor kvar så börjar det kännas som vååår, hoppas hoppas. åh vad jag älskar att känna våren :)
snön smälter bort, fåglarna börjar kvittra och solen lyser över träden som så småningom blir gröna.. jag längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback