dålig uppdatering, men jag försöker..

jess jess jess! snart hälg :D

alltså kan man va trögare? i 3 dar i streck har jag tänkt att jag ska stiga upp klockan sju för att hinna tvätta håret, men har jag orkat gå upp så tidigt? nej.. (om ni inte visste så håller mitt hår flera dar utan att behöva tvättas). men iallafall, idag tänkte jag då att jag lika bra kan tvätta det på kvällen. tror ni jag orkar börja tvätta, föna och jaa allting nu när klockan är snart 10? nehejdu. men jag måste nog bara tvinga upp mej imorgon.. sover bara längre och längre nu för tiden. idag steg jag upp kvart i 8 ungefär och bussen går ca. kvart över 8. men jag hann!
nej usch vad jag babblar på om onödiga saker.. men de e ju bara föör skönt att sova! tror faktist att en hel del håller med om det också :)
okej, imorgon är det iallafall hälg, äntligen! veckan har gått otroligt snabbt :) imorgon blir det bio med hannah & sofia och på lördag blir det revy med robin :) inget annat inplanerat. har just laddat upp lite bilder från sverige på berusad.org, & fan vad jag längtar tillbax :/ men bara ca. 17 veckor kvar så är jag där igen :D hihi.
nej nu borde jag nog sova, inte för att jag kommer att somna innan 11 iallafall men.. skadar ju inte att försöka. puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback