dhbjhnhjmk

puhh, äntligen hemma. tiden gick rätt trögt idag på jobbet, fanns så lite att göra.. men ändå gick den rätt snabbt. haha
men men, nu är jag iallafall hemma.. eller varit en halvtimme redan ungefär. och aj fan, har haft en blåsa under undreläppen nu i några dar och den gör så förbaskat ont! ingen aning hur den kommit dit, har aldrig haft en blåsa där under. okej nu lät det som jag alltid har blåsor, men nej nej. men liksom fattar inte hur man kan få en blåsa där. och den gör bara mera ont för varje dag. kan knappt äta för att det gör så ont.. uschdå.
men nej nu tror jag det är dax för mej att säga gonatt :) ha det bra!
iiiiiih, om 3 dar åker jag på kryssning med gullet :))))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback