engelska plugg..

åh, jobbit att plugga..
en glad nyhet på modersmål idag, de andra hade tillräckligt långa föredrag så jag hann inte med mitt, så han sa att jag får ta den nästa onsdag! överlycklig liksom, då kanske jag t.o.m. hinner läsa ut boken ;) dvs. om jag orkar..
en annan glad nyhet som vi fick reda på redan igår var att vi inte har nån finska imorgon, så vi slutar redan klockan 1, ungefär? :) fast tvärr är det då bara att rusa hem & plugga engelska ännu en kväll :s fyfy. men det glädjer mej iallafall, att det här är sista engelska provet i denhär terminen, eftersom att vi inte har nån engelska i nästa period som börjar om 1½ vecka.. en sköön period!
nej fan med mej, varför sätter jag mej alldit ner här när jag ska plugga?! "jag ska bara kolla en grej..", en halvtimme senare, "fan, klockan e mycke, men måste bara kolla en grej först..." och så fortsätter det. men denhär gången måste jag verkligen skärpa mej! ikväll har jag också bestämt mej för att sätta undan ALLT godis och inte ta fram det innan posk, kommer att va svårt. har fastnat i värsta godisberoendet nu men jag måste komma över det, det måste gå! träna måste jag också börja med! ska iallafall börja gå oftare på promenader, idag har jag bestämt mej att jag ska gå en sväng. nu när det börjar bli vår är luften så härlig, det är så skönt att va ute men ändå är jag mest inne.. fy fö mej.
nej fan, ännu ett ointressant inlägg.. men nu måste jag plugga, alvarlit! jag kan ingenting än..

en bild från kryssningen, robin skulle försöka se normal ut på
foto för en gång skull :) hihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback