fullproppad dag!

ne men tjena!
har inte hunnit blogga förrän nu & hinner inte skriva så mycket nu heller, måste plugga lite och sen sova.
hannah & jessica åkte för en stund sen hem, dom var här & vi kollade filmen Wild Child som sagt.. och den var riktit bra :) efteråt satt vi mest och snackade och så en stund innan de åkte hem. tidigare idag, efter skolan alltså, var jag med jenna. åkte hem med henne från skolan, första gången jag satt i med henne, kulit! vi körde till eepee, till kössinhalli och till eepee igen, letande efter de perfecta färgerna till jennas hår. när vi äntligen var klara var vi in via sale ett varv och köpte hamburgare & sen åkte vi hem till henne. färgade hennes hår, både hela håret och slingor, kollade tv, åt hamburgare & spelade lite kort. vid 7 tiden sjussade hon hem mej & nästan direkt efter kom hannah & jessica. såå som planerat blev det inte, dvs. jag hann inte plugga däremellan och har fortfarande inte gjort det, fy skäms! men nuu ska jag ta mej till min sköna säng & plugga, fydå. skitt också, fan! kom just precis på att jag glömt att läsa på oliver twist boken idag som jag ska ha föredrag om på ONSDAG! shitt har inte läst nästan något, nej nu fick jag panik! ha det bra <3

en sak är säker, imorgon blir det inget latas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback