godis är gott

alltså usch.. kom att tänka på hur mycket godis jag vräkt i mej de senaste veckorna. och jag kan bara säga att det är en hel del! det är så konstit, medan jag inte äter godis tränar jag, går på gym osv.. men då jag proppar i mej godis förfullt tränar jag nästan inte alls. liksom, det borde ju va tvärtom.. hehe.
iallafall, en sak är säker - såhär kan det inte fortsätta. äter ju nästan så jag börjar må illa, men det är ju så himla gott! det är inte lätt att säga nej till godis inte.. ojoj vad det kan va svårt
men det värsta är att magen, den bara växer och växer om man inte ändrar på det. så nu är det nog dax att äta mindre godis & börja träna igen :) det är ju kul att träna, men svårt att komma igång.. & lite tid

oj nej, nu börjar salatut elämät, måste skynda.
mitt söto på bild, elvira <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback