godmorgon

steg upp vid 9 idag, konstit nog så var jag inte alls trött.. däremot kunde jag inte sova längre. nu har jag duschat, ätit frukost och gjort mej klar. det gick mycket snabbare än vad jag trodde så nu sitter jag här och är klar. nästa lektion börjar först om en timme så jag har ingen aning om vad jag ska göra nu. tänkte jag skulle stanna hemma hela dagen men det är faktist första gången typ som jag faktist vill till skolan. hehe..  men tror jag ska skippa gympan så jag kan komma hem och göra mat åt mej, annars hinner jag inte äta. nej nu ska jag se när mamma kan sjussa mej, om det tar länge till eller inte. har ju så tråkit! haha. troligen kommer ingen uppdatering på ett par dar, kryssning väntar :) ha det bra <3


Kommentarer
Postat av: Sofia

tacktack :)

2009-03-19 @ 17:46:58
URL: http://gaspedal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback