håltimme

sitter i datasalen & har håltimme. endast två lektioner kvar idag, som är religion & geografi. slutar vid 2 tiden :) har ingen aning om vad jag ska göra hela kvällen men syrran kommer iallafall hem och sen halv 10 ska jag på bio med hannah & sofia. TWILIGHT!
usch fy vad jag är mätt! har proppat i mej en stor tallrik med gröt, massa med morot, ett knäckebröd (obs! med korv) & 5 saltade remmar, har en kvar. snälla låt mej spy, hehe. jag lovar, min mage spräcker snart.
Om tio minuter har vi religon, fy så tråkit. låt mej åka hem, vill inte ha två timmar till, alltför jobbigt. men tur som är så slipper man hem direkt klockan två och inte behöver vänta till klockan 3 tills bussen åker. de två kommande lektionerna kommer jag troligen sitta och spela "tråkit-på-lektionen-spelet som janica lärt mej", eller kanske sitta och rita lite fula bilder. får vel se får vel see..
tänk! ikväll ska vi få sen filmen vi länge väntat på :) hihi. tänkte se den i sverige, men hannah ville inte för hon hade lovat att gå tsm med sofia också såå ikväll dåå :D
nej nu börjar vi om 6 minuter, så bäst att jag drar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback