ingen rubrik

god morgon
steg upp för en halvtimme sen ungefär. tyckte det var rätt så tidit iallafall :o hehe. lekte lite med hunden just men det slutade med att jag sprang upp till datan och fastnade här. kollade just runt lite på det nya spelet the sims 3!!! shitt vad jag vill ha det, kalla mej inte spelberoende.. de ju bara så kul att spela the sims :D hihi. & jag vet att jag inte är den enda som tycker det. haha
idag ska jag försöka sy in nåra par byxor, och sen nångång ska robin komma hiit :) på kvällen blir det revy, som sagt, & efter det har jag ingen aning vad vi ska göra.. men säkert hittar vi på något! :) funderar starkt på om jag ska spela the sims en stund nu, sy eller se på tv.. hmm svårt val! men men får vel se vad det blir, kanske ska vänta tills mamma kommer hem ifall det blir krångel med symaskinen.. är inte precis den bästa på att sy, ja gillar att sy men de är mest de att komma igång som är jobbit. i skolan var det jättekul, då hade man ju speciella lektioner man gjorde det på och man fick välja vad man ville göra & tyget betalade skolan så det var jättebra :) synd att vi inte har det i gymnasiet..
nej nu ska jag fundera ut vad jag ska göra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback