internationella kvinnodagen..

.. jo det är det idag, kul? hmm inget speciellt precis
igår kväll kom robin till mej, och vi typ gjorde ingenting. busade med rocky, hihi. vid 7 tiden åkte vi iväg till brahegården där det var revydax. en riktit bra och rolig revy i år också :) efteråt var vi ut och körde till ca. 1-2 tiden (michael var också med en stund), höll på att somna flera gånger var sååå trött..
idag steg vi upp vid 12 tiden ungefär, åt frukost och sen satt vi typ 2 timmar vid datan & kollade olika klipp på youtube & lyssnade på musik :D och vet ni vad, en kryssning är också bokad! jag, robin, hans föräldrar och niklas ska åka på kryssning o 1½ vecka, shitt va kul alltså! längtar såå..  :)
men tyvärr kommer vi att ha 3 jobbiga prov innan det, blää. finska på tisdag, kemi på torsdag & religion på fredag. men jag har lovat mej själv att försöka läsa så gott jag kan, men tror ni det kommer att hålla? nej, det tror inte jag.
iallafall iallafall, efter att vi slöat vid datan en stund var vi ut och körde lite grann, funderade lääänge på var vi skulle äta. svårt val, ja! till slut bestämde vi oss för att äta på crazy cat lite senare, så vi kom hem en sväng och kollade på söderkåkarna & sen vid 7 tiden åkte vi till CC. gott med pizza :) efteråt åkte robin hem, jag var tvungen att plugga lite. men kan nog säga att jag inte orkade plugga så länge.. ja fy då vad jobbit. men lite iallafall.

igår innan robin kom sydde jag in byxorna jag fick av mormor. innan var dom typ jätte breda, och då menar jag jätte breda! nu ser dom ut såhär:


:) när jag & mamma städade i skrubben för att få plats för mina kläder
hittade jag denna rutiga kjol:


Kommentarer
Postat av: janica

hahaa..Hande ha ja sydd i lågstadie!!!

2009-03-09 @ 06:14:39
Postat av: henrica

jaa vi fundra na tåli ;) men du tycks i använd an så ja använder an ja tå :)

2009-03-09 @ 14:25:36
URL: http://hennnrica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback