läggdax

kom just på att elvira (min katt) e liten men fet :)
skulle just gå upp hit till datan så fyllde rocky mattan med spya, usscha.
stackare, ingen aning varför. men äcklit var de iallafall, de va så mycke!!
men va fan, nu spydde elvira också! vafan händer liksom?

har just suttit med ansiktsmask, känner mej duktit. brukar aldrig orka,
men nu bestämde jag mej för det och gjorde det. *klappar mej själv på
huvudet*. såå duktit känner jag mej även om det bara handlade om att
ha ansiktmask i ansiktet sisådär 15 minuter. men det tog tid, hade jag
inte gjort det hade jag kanske legat ihopkurad i min sköna säng redan..
men men nu är det iallafall läggdax, sov gott :)

Kommentarer
Postat av: Emma Damm

sv: åh tack så jättemycket :-)

2009-03-11 @ 21:42:55
URL: http://emmadamm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback