LÖRDAG

tjah. igår efter jobbet kröp jag ner under en filt i soffan och kollade filmen "in her shoes", rätt så bra film faktist.  kollade lite andra program innan som jag spelat in & efter filmen satte jag mej ner vid datan en stund. somnade först vid 4 tiden, förstår nästan inte hur jag orkade va vaken så länge med tanke på att jag inte gjorde något vettit! haha. idag vaknade jag vid 11 och kunde inte sova längre så jag låg och läste en stund innan jag steg upp och gick ner för att kolla tv. kom inget annat på tv, så jag kollade en stund på "are you smarter than a 5th grader" haha! han som tävlade vann en halv miljon dollar, jävlar! ;) planerna för ikväll är väldigt svaga, har ingen aning om vad jag ska göra eller med vem.. men hemma vill jag inte sitta, som sagt. men innan jag börjar göra mej klar inför kvällen (om jag nu lyckas klura ut vad jag ska hitta på) såå ska jag städa lite i mitt rum som åter igen lyckas se ut som ett bombnedslag & efteråt duscha. måste försöka hinna plugga lite kemi också.. har prov på tisdag :(
puss <3

Kommentarer
Postat av: ¬•» J E N N A

cool profilbild (:

2009-03-28 @ 14:09:58
URL: http://gucciime.blogg.se/
Postat av: Sofia

tack så mycket du :)

du har inte glömt att ställa om klockan va? ;)

2009-03-29 @ 16:05:14
URL: http://gaspedal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback