LÖRDAG

ojojoj, det var nåra dagar sen jag skrev sist.. okej ett par dar, men iallafall, det känns länge. haha! hinner inte skriva speciellt mycket nu heller så mera kommer säkert imorgon. men kryssningen var riktit rolig & det blev en riktit lång hälg för oss, orkade nämligen inte till skolan i igår så jag sov över hos robin och vi steg opp igår vid halv 5 på dan, haha snacka om att va trött! senare på kvällen åkte jag hem, satt mest vid tv och sånt till typ halv 1 då jag bestämde mej för att gå och sova även om jag inte var trött. Idag steg jag upp strax över 9 och gjorde mej i ordning, vid 11 tiden åkte vi iväg till Teuva på begravning, sorligt :( R.I.P Annikki.
mera hinner jag inte berätta nu, sitter som bäst och väntar på att robin, johan & basse ska hämta upp mej :) hörs, hoppas alla har en bra lördagskväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback