mera plats för kläder

kom hem vid lite över 2. tänkte plugga lite på finska provet när det för en gångs skull var helt tyst i huset, men vet ni vad? jag fastnade vid telefon och spelade quadrapop. hehe (a) men jag fick ett nytt rekord! wow. sen när mamma kom hem började vi städa lite. jag kom på att mina kläder helt enkelt inte ryms i mina 3 garderober såå vi fick flytta undan lite grejjer från två garderober ute i hallen, utanför mitt rum så nu har jag typ 1½ skåp till för mina kläder. braa bra, behövs verkligen :) hihi
om 15 minuter ska jag mysa mej ner i soffan och kolla top model & efteråt hade jag tänkt sy lite på 2 par byxor som jag fick av mormor i onsdas (om jag minns rätt?).. hon hade hittat dom uppe på vinden som hon någongång köpt och tänkt ge till någon men helt glömt bort, så jag fick ta dom. måste bara lista ut hur jag ska få dom lite bättre, de är inte precis min storlek, de är i barnstorlek men dom passar så det är nog bara att fixa till som lite :) funderar på att sy en kjol också, men vet inte om jag hinner med det idag. får vel se :) nej nu ska jag läsa lite bloggar & sen ta mej nåt att äta innan jag kryper ner i soffan :) ha det bra ♥
                                                                                                  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback