musiiik

Håller på att ladda ner en massa musik nuu, kul :) orkade inte fortsätta plugga, får lämna det till imorgon. fast iofs kommer jag att ångra detta beslut imorgon.. men men jag orkar bara inte nuu. ska snart börja gå ner för att borsta tänderna & tvätta ansiktet och sen sooova, eller okej kommer att sitta uppe typ minst en halv timme och spela QuadraPop, haha :) de så kul när man vinner sina egna rekord.
haha, har rätt så nyligen upptäckt att dansband är rätt kul att lyssna påå.. de ju braa! :) hihi. de är nog det vi kommer att lyssna på på kryssningen, på vår planerade förfest i hytten ;) längtar såå, kommer att bli jävlit kul! som sist då alltså :)
nej nu måste jag faktist börja leta mej till sängs, så jag inte somnar alltför sent. måste ju orka upp imorgon också, tyvärr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback