promenad med Hannah

                          erica mathilda henrica


orkar inte upptader så mycket nu, vet inte varför :D idag har jag iallafall varit i skolan som vanlit, alltså e så himla skoltrött. har just haft en veckas lov men ändå orkar man liksom inte alls! efter skolan satt jag mest vid datan, och vid halv 6 lade jag mej ner i sängen och somnade. vaknade igen klockan 7, & gud vad det var skönt att sova, kom på att hannah skulle komma hit klockan 7 så då var det bara att stiga opp! hon kom kanske 10 minuter efter att jag stigit upp och vi överförde lite bilder och spelade kort medans de laddade. vid 8 tiden gick vi ut på promenad och promenerade till klockan 11 ungefär. var också via abc & rinken. riktit roligt, såå idag har jag gått ca. 11781 steg *stolt*. nej nu måste jag sova! gud vad skönt det ska bli :)  hihi. puss gonatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback