redan sönda kväll

Alltså gud var hälgen har gått snabbt! hallå, vi fick ju just hälg & om 14 timmar sitter man i skolan igen.. fydå. söndag kväll redan, alltför snabbt har det gått. iallafall. igår satt jag mest hemma, var duktig och städade rummet, och så spelade jag lite the sims, hihi. annars satt jag bara och tråkade & försökte klura ut uppgifterna i kemi, lyckades få några men inte alla. fattar typ ingenting av det vi håller på med. hade absolut ingen aning om vad jag skulle göra under kvällen men vid 8 tiden bestämde sej robin att komma till mej istället för att åka ut och köra med de andra, där det var full bil så vi båda skulle inte ha kunnat åka med. såå han var snäll & räddade min kväll :) senare var vi ute och körde runt i stan och träffade på folk, var en sväng till abc också. inga speciella händelser under kvällen. men vid 2-3 tiden (kommer inte ihåg om jag hade ställt om klockan då redan eller inte, så e inte säker på tiden, haha :D) såå bestämde vi oss för att åka hem och soooova, båda var ändå rätt så trötta.
idag steg vi upp klockan 2, hehe. satte oss vid tv & kollade Robinsson medans vi proppade i oss mackor. resten av dagen har vi bara slöat, och vid halv 6 åkte han hem.. och jag ville såå följa med, men fan då jag har kemi prov att plugga till :( snyft.
såå som ni kanske vet, så består resten av min kväll av att sitta fastklistrad vid skrivbordet med kemiboken framför näsan, usssch då..
men äntligen sista veckan på perioden, snart börjar en skön period :) som jag kanske nämnt ett antal gånger..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback