shittttt!

alltså ärlit talat. jag kan ingenting.. har läst typ hälften & orkar absolut inte läsa mer. tror jag aldrig har läst såhär lite till ett prov, aldrig! nej fan i vad jag kommer att få dålit i det här.. säkert underkänt. men då är det nog bara att skylla mej själv & ta omtent.  var meningen jag skulle plugga typ hela kvällen men från 5-6 kollade jag top model, klockan 8 hade jag trend gymnastik (kom på att jag inte kommer att kunna va med en på en enda uppvisning den här gången, är borta precis varje gång som vi ska uppträda, väldit synd) & efter det satt jag med boken i handen men började aldrig läsa, satt istället och pratade i en timme med lotta om olika ämnen i gymnasiet och alltmöilit. såå nu sitter jag här påväg att gå och sova & har absolut ingen aning om vad religionsprovet handlar om. hoppas jag kan besvara någon av frågorna iallafall. nej nu måste jag gå och sova & försöka plugga igenom häftet även om jag absolut inte skulle ha någon lust. gonatt bloggen <3

Kommentarer
Postat av: Kan Dee Drawings

Sv: Åh tusen tack snälla du! :)

2009-03-13 @ 17:55:23
URL: http://kandeedrawings.blogg.se/
Postat av: Sofia

tacktack ;)

ha en bra helg!

2009-03-13 @ 22:44:18
URL: http://gaspedal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback