slöööö

så slö så slö..
känns som jag knappt pluggat på finskan, och nu orkar jag nog inte plugga så mycket mer ikväll.. förståss, har en håltimmer imorgon.. men vad hjälper det då man aldrig orkar plugga i skolan, alltså ordentligt så man lär sej något också. hohho. nåå, snart är 1 prov över.. då återståd bara 2 prov till då.. men okej först finska provet, måste nog plugga lite innan jag somnar, men jag är ju så himla trött!
ikväll har jag inte bara pluggat, som jag redan nästan nämnt.. har också hunnit varit och träffat på mormor & morfar, var uppe på vinden lite och kollade på några plagg som mamma använde då hon var liten..hittade en jacka som jag kanske ska sy in lite så jag kanske kan använda den senare på våren :)
nej fan i mej, nu måste jag skärpa mej. fram med finska boken bums!
(var meningen att jag bara skulle kolla snabbt på nätet men jag fastnade på bilddagboken där jag kollade gamla bilder som olika personer har laddat upp, minnen minnen :) haha. rätt så roliga bildtexter också!!!)
gonatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback