snart är det hälg!!!

äntligen är kemi provet över, men tyvärr har vi religions prov imorgon.. fyfan. har knappt läst nåt & även om jag försöker så lär jag mej ingenting. provet kommer alltså inte att gå bra, hoppas iallafall på godkänt. men men men, imorgon är det hääälg! äntligen, okej veckan har gått rätt så snabbt men ändå :) hälgen är typ fullproppad.. fredag, troligen umgås med robin, lördag dramakurs 10-15.30, direkt hem och fira brorsan som fyller på måndag, efter åt troligen va med robin - säkert ända till söndag, och sönda kväll blir det jobb igen då, länge sen sist :) det var min hälg!
nej nu måste jag verkligen plugga.. klockan 8 har vi trendgymnastik så måste försöka få allt igenomläst tills dess, kommer inte att lyckas! men att försöka skadar inte. ha det bra

Kommentarer
Postat av: Kan Dee Drawings

Hejsan! Vilka linnen ska jag trycka upp? Kika in på min blogg och rösta! (Motiven är teckningar jag själv ritat) Kram! :)

2009-03-12 @ 18:55:13
URL: http://kandeedrawings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback