söndag

har inte haft tid att skriva alls nu.. typ. i fredas åkte jag hem tidigare från skolan, bestämde mej för att skriva provet nästa vecka istället, kunde ju absolut ingenting. såå jag åkte hem med halv ettans buss och pluggade lite. vid halv 4 åkte jag hem till Robin, hade en lugn kväll. kollade film och åt goda varmsmörgåsar. senare kom basse & vi 3 åkte till stan. körde runt en stund, var en stund på abc och sen åkte jag hem och dom vidare till kauhajoki för att se apulanta. satt en stund vid datan och sen bestämde jag mej för att gå och sova.
på Lördagen steg jag upp 10 över 9. klockan 10 började dramakursen som vi hade med Guy Rosenholm. Vi var 7 stycken på kursen och kan nog inte säga annat att det var nästan 6 underbart roliga timmar fulla av skratt. hade mest improvisation och gjorde massvis med roliga saker som vi inte gjort förut :) verkligen jättekul!
vid halv 4 slutade kursen och mamma hämtade mej, var på samma gång och handlade en present till jonas och daniel. kom hem, bytte om och väntade på Robin. sen var det dax att äta tåååårta, daniel fyller imorgon och jonas har fyllt så vi firade dem :) gott gott. senare på kvällen, var vi typ ute och körde runt i stan och sånt. kom vel hem vid 1 tror jag, börjar bli trött på stan då det nästan aldrig händer nåt kul mera! åh..  somrarna är mycket bättre <3
Idag steg vi upp vid  halv 2 ungefär, åt frukost och sen filmade robin en jätteful film på mej.. osminkad, nästan nyvaken och med fula miner & han vägrade att ta bort de så jag fick jaga honom en stund och kasta lite vatten på honom innan han tog bort filmen :) haha, de va lite kul iallafall.
nej fan, nu måste jag plugga. ska jobba klockan 6

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback