tisdag 17 mars

äntligen är dagen över.. som har bestått av engelska, musik, finska och kemi. fick ut kemi provet idag också, riktit nöjd med tanke på att jag verkligen trodde jag skulle få underkänt :) kom hem för ca. 40 minuter sen, har ätit korvsoppa som pappa gjort, gott. just nu sitter jag och lyssnar på musik, ska sätta in de sista låtarna på telefonen nu.. tills imorgon alltså, så vi har nån musik att lyssna på på förfest i hytten ;) funderar starkt på att ta sovmorgon imorgon också.. så jag hinner göra mej klar och allt eftersom att robin hämtar mej nästan direkt efter skolan såå.. men får se vad jag gör, känns så himla onödigt att komma till skolan och ha en kemi timme & sen två håltimmar. hinner ju göra hur mycket som helst här hemma på den tiden. nej nu ska jag fortsätta med musikfixandet :)

Kommentarer
Postat av: Sofia

hehe jotack det har jag ;)

ha en fortsatt bra tisdag!

2009-03-17 @ 14:56:33
URL: http://gaspedal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback