TORSDAG

äntligen hemma och torsdagens lektioner är över... nu är det väl bara att sätta igång & plugga då, usch då. men går iallafall bättre då jag tänker att det är sista engelska provet på flera månader :) skrev uppsats i dag på två lektioner, eller jag skrev färdigt min på lite mer en än lektion, efteråt pluggade jag lite på engelska. uppsatsen gick verkligen inte bra, men hoppas på ett passlit vitsord iallafall. i början av dagen hade vi två kemi lektioner (fattar ingenting!!!) och dagen avslutades med en engelska lektion. efteråt fick jag sjuss hem med Linda. bestämde mej för att sitta ner vid datan en stund, men endast till klockan 2! sen måste jag plugga. mamma gör god mat, och såklart just den dagen då jag är övermätt! men kanske blir lite hungri sen och tar mej en bit av den goda maten.
efter flera timmars pluggande (kanske?) har vi trend gymnastik, och jag tror att jag ska va duktig & gå dit denhär gången. hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback