träning gör gott

hallois! måndagen håller på att ta slut och veckan fortsätter, hoppas den går snabbt. hade endast 2 vanliga lektioner idag, geografi & kemi. efteråt hade jag 1 håltimme och hela eftermiddagen, dvs. 4 lektioner hade vi som går i drama dramakurs. riktit roligt :) definitift bättre än att sitta fastklistrad vid pulpeten & vänta på att lektionerna ska ta slut. vi gjorde en hel de olika övningar och sånt. fick också veta att vi under ca. 2 veckors tid i juni kommer att ha en till kurs (alltså att vi får en extra kurs till gymnasiet för det) där vi kommer att öva in en pjäs som vi sedan i slutet av juni ska uppträda med. kuulit! :)
tillbaka till dagen.. då jag kom hem satte jag mej nästan direkt vid skrivbordet framför den tråkiga kemiboken.. efter en stund var jag nere & åt mat, och sen plötsligt fastnade jag vid tvn, hoppsan! nåväl. pluggade lite däremellan & kollade sedan tv & pluggade igen, eller försööökte iallafall. hade tänkt att jag skulle gå ut & springa lite också ikväll, men det snöade & blåste så jag hade verkligen ingen lust men jag tänkte ändå att något måste jag ju göra.. så jag placerade motionscykeln framför tv, la på blue water high & började cykla, & jag cyklade så långt som lite över 6 km. & efteråt gjorde jaf 150 magmuskler, stolt jag känner mej. inte ofta jag orkar börja på med sånt om kvällarna, men borde nog göra det oftare..
imorgon har vi kemi prov då, som jag säkert sagt & provet kommer verkligen att gå dåligt :( snyft. men men, kan iallafall inte få underkänt i kursen, har ju haft ett annat prov också :) men men nu ska jag tvätta ansiktet & tvätta bort sminket och gosa lite med kissen.. sen ska jag krypa ner under täcket, kolla igenom kemin, sms:a lite & sen sooooova :) gonatt<3

Kommentarer
Postat av: Emma Damm

Kika gärna in på min konstnärsblogg. Jag postar bland annat olika kändisporträtt och säljer även egendesignade linnen :-)

2009-03-30 @ 21:51:10
URL: http://emmadamm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback