trött?

hoppsan, somnade visst. sov i ca 2 timmar, hehe. sånt händer.. men snart ska jag nog gå och lägga mej igen, måste stiga upp lite tidigare imorgon så jag hinner duscha & tvätta håret. usch vad jag inte orkar med skolan, jobbit jobbit. endast två veckor kvar av denhär perioden (tror jag?) & då börjar en mycket skönare period med sovmorgon 3 dar i veckan.
morgondagen är rätt fullplanerad.. efter skolan ska jag hoppa i med jenna, ja första gången jag sitter i med henne :D, och så ska vi via affären & köpa hårfärg. sen hem till henne & färga hennes hår :) jag är nog inget proffs på det precis, men men.. övning ger färdighet! efteråt ska hon sjussa hem mej & jag måste plugga lite på engelska prov. senare på kvällen kanske hannah & jessica kommer till mej och vi ska se på Wild Child.
men nu ska jag sova så jag orkar upp imoron.. fyfan något jag inte ser framemot..

idag var jonas & hälsade på med Ronja, som han fick
för en vecka sen. så himla gullig <3


buusisarna, hihi :)
rocky vill tydligen inte låna ut sina grejjer ;)


e hon inte söt?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback