vackert väder

hejhopp idag är det underbart vackert väder! solen skiner & snön.. jo den smälter.
skulle ju berätta lite om de senaste dagarna, men liksom det finns egentligen inte speciellt mycket att berätta. men jo, vi åkte ju som sagt iväg på kryssning i onsdas. Robin hämtade upp mej vid halv 3 och vi åkte hem till honom där vi gjorde oss klara och slöade lite tills klockan blev 4. deras morfar sjussade upp oss till "baarin", dit bussen strax kom. satte oss på den och åkte iväg mot Åbo. klockan 8 kom båten :) orkar inte börja rabbla upp precis hela kryssningen, så helt enkelt sagt var det riktigt roligt!! och bestämt är det redan, att vi ännu ska på en kyssning innan robin åker in till militären - sådeså!
kom hem på torsda natt & jag sov över hos robin. orkade inte till skolan på fredan så jag lämnade kvar hos robin och vi steg upp vid halv 5, hehe..

som sagt åkte vi iväg till Teuva igår på begravning. sorligt.. började med kyrkan, hon fick väldit vackra blommor och hennes kista var jättefin. senare blev det mat & kaffe i samband med minnesstunden. finns inte så mycket att berätta, men alltid är det så sorligt då någon dör :'( man börjar tänka & ångra.. jag ångrar såå att jag inte haft tid att åka med och hälsa på henne de gånger pappa har åkt, det var en tid sen jag träffade henne och nu är hon borta. hon var ingen direkt släkting till oss, men ändå kändes det så. hon var en väldigt positiv människa & skrev dikter och 3 böcker. hon har haft många många sjukdomar men ändå bara tänkt positivt och kämpat, klarat sig igenom alla svåra stunder. hon fick iallafall ett rätt så långt liv och blev 89 år gammal. men man önskar ju nog att hon fortfarande skulle va kvar <3
R.I.P Annikki Komsi, hon fick en så vacker kista



hoppas du har det bra <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback