vårväder!

åh vilket härligt vårväder, då snön håller på att smälta & solen lyser, det är 7 grader varmt :) skönt! men tyvärr blåser det litegrann.. tror nog att det inte kommer att snöa mera innan sommaren, & hoppas det också!
tisdagens sitta-på-lektionen-och-ha-tråkit + provet är över & kvällen återstår. ska föröska plugga lite finska, geografi & modersmål. kommer inte att lyckas orka plugga på alla 3 ämnen, men ska iallafall göra ett försök. ska berätta om oliver twist boken imorgon också, så jag tror jag måste ta igenom det en gång också. men innan jag tar fram alla de otroligt tråkiga skolböckerna ska jag ta på mej solbrillorna, skorna, jackan & sätta i kopplet på rocky och gå en sväng med honom i det vackra vädret :)

ååh.. skitt vad jag är avis. jag vill också åka till Thailand! janica, min syster, är där just nu i 3 (j*vla fu*king) månder. ja vill ocksååååå! så himla billit där.. läste i hennes resedagbok, ååh kan ju inte nästan läsa den utan att bli avis! villvillvill!
http://www.resdagboken.se/Default.aspx?documentId=3&userId=256191&section=blog

nu ska jag ta mej ut i det vackra vårvädret!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback