veckorna bara flyter iväg..

som rubriken säger, veckorna går så himla snabbt & det är så himla bra!  nu är det äntligen hälg igen, såå skönt! har suttit hemma sen 2 och kollat tv & nu ska jag strax börja göra mej klar för att gå till jobbet. börjar klockan 5 och slutar halv 11 (tror jag..) efteråt vet jag inte vad jag ska göra, men i värsta fall tar jag en lugn hemmakväll med film :) men imorgon, då ska jag minsann ut. planerna är nog inte riktit säkra än, men en sak är säker & det är att jag inte tänker sitta hemma! uut uut uut.
skrev engelska prov idag också, skulle jag säga att det var lätt och att det gick bra så skulle jag bara ljuga, så ni kanske vet hur det gick? inte speciellt bra. hoppas iallafall på et godkänt vitsord. de andra lektionerna vi hade idag var alltför tråkiga, gjorde typ ingenting. okej de första lektionerna innan provet satt jag mest och pluggade engelskan, så kommer inte ihåg så mycket vad läraren sa & sista lektionerna satt jag och ritade (jo jag ritade, burkar typ aldrig rita..). skönt också att sluta en timme tidigare :) hoppsan, klockan bara flyter iväg.. nu måste jag göra mej klar. ha en bra hälg allihopa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback