1 dag kvar, 1 prov kvar

nu är också modersmålsprovet över, men kan nog inte säga att det gick speciellt bra..
solig dag idag, solade ungefär en timme efter skolan medans jag pluggade lite matte.. nästan så man kan säga att sommarlovet redan börjat, imorgon är det bara provskrivning som gäller + en glass på camping och då är den dagen slut. & nästa efter det är skolavslutningen på lördag. inte mycke kvar inte. iihk kan inte förstå att sommarlovet äntligen är här och att det endast är 1 månad och nåra dar tills jag drar iväg till sverige och därifrån vidare till Torquay :))) längtar!
borde nog sitta inne på mitt rum nu och plugga matte, men istället sitter jag här och laddar upp bilder? inte bra. men har inbillat mej själv att jag kan det fast jag inte kan ens hälften.. jag bara tror att jag kan för att inte behöva läsa mer. men sen sitter man där med provet framför sig och inte förstår någonting.
så jo, nu är det nog dax att klistra fast sig i skrivbordsstolen (och inte sängen!!!) och plugga matte tills jag kan allt. punktslut



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback