21 maj

Ursäktar för min dåliga uppdatering ännu en gång men det blir så när man har en massa grejjer man måste göra
men historia provet är skrivet och gick bättre än jag trodde, kanske får godkänt iallafall :)
i tisdas var jag hos robin.. kollade typ film, va ute en stund, kollade på hans jättestora fisk som han fått (tro mej, den va stor!) och sånt. i onsdas var det skola som vanlig, hade också två sista gymnastiklektionerna för denhär terminen, nästa gång blir det glass på camping! efter skolan hann jag bara va hemma en timme så bar det av till jobbet, där jag då var till klockan 10.
idag är det ledig dag från skolan men jag har jobbat från 14.00-21.00. nu har jag då bara en jätteförsenad bokrecension & och en försenad materialbaserad uppsats som jag borde göra tills imorgon.. har ingen aning om hur jag ska få en bokrecension gjord av boken som jag har läst.. alltså jag förstår ingenting av boken, den röda tråden saknas helt enkelt. får vel se hur den blir..
men jag har iallafall några timmar på mej, börjar först halv 1 imorgon så får soova länge :) eller okej egentligen borde jag nog stiga upp tidigt iallafall och plugga, men får se vad jag tycker om det imorgon. haha!
nej nu ska jag sätta mej för skrivbordet och inte stiga upp innan uppsatserna är klara! önska mej lycka till

4 VANLIGA SKOLDAR KVAR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback