6 dar kvaaar

alltså ursäkta för väldigt dålig uppdatering den senaste veckan men har varken haft tid eller ork att sitta vid datan. kommer troligen inte hinna blogga så värst mycket nu annars heller.. 4 prov som väntar, en bokrecension och 1 materialbaserad uppsats. så det är en hel del, och ändå har vi endast 6 dagar skola kvar, härligt! :)  men tyvärr är jag så j*vla skoltrött så jag orkar inte mer liksom.. har historia prov imorgon. kan absolut ingenting..
och jag säger det bara inte, utan det stämmer upp till 100 %. jag kan ingenting. får bara hoppas att man får godkänt.. vill inte behöva ta om hela kursen då fan orkar jag inte mer.. jag hoppas att veckan går snabbt så det snart är sommarlov.. vi är iallafall lediga på torsdag och nästa veckas fredag, & nästa veckas torsdag åker vi till tammerfors till särkänniemi, weiiii :) men innan det.. prov tisdag den här veckan, måndag, tisdag, onsdag nästa vecka.. usch då & ännu till svåra prov som man inte kan något av... men ojojoj vad sommarlovet börjar närma sej! ni kan inte ana hur jag längtar.. eller jo kanske, tror de flesta nog längtar lika mycket som jag. och bara slippa tråkiga skolbänkar och jobbiga lärare och få njuta av solen och friheten. härlit! & om prick 37 dar blir jag 17 år och om prick 51 dar åker jag till ENGLAND! ska bli så jäkla kul....... nej nu ska jag ta och avrunda.. kolla lite facebook & mailen sen får vi se vad jag hittar på.. imorgon har jag sovmorgon så jag börjar först 10:25. sköööönt skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback