autch!

aij min rygg gör ont när jag andas, skitjobbit. va kan de va? :o
började plötsligt göra ont när jag stod i affären och kollade på
en morsdagspresent till mormor & gör fortfarande ont.. autch!
hoppas iallafall att det går över snart...

för övrigt har skoldagen varit rätt så kort, steg opp vid 10 tiden
och läste lite i boken, efteråt åt jag frukost och började göra
mej i ordning så småningom. skönt när man inte behöver ha
brottom precis varje morgon :) men åkte ändå in till skolan lite
tidigare då jag var klar så satt och snackade lite med emma &
sofie till min första lektion började som var matematik, därefter
hade vi egentligen geografi men vi som kommer att få utbytes-
elever nästa vecka så planerade vad vi ska hitta på med dem :)
och sista lektionen för i dag var historia som gick ovanligt fort.
efteråt gick jag ner till talas där mamma var, vi köpte varsin
morsdagspresent till mormor & efteråt köpte vi varsin glass
innan vi åkte hemåt :) GOTT
ikväll vet jag inte riktit vad jag ska göra, men antagligen va med
robin :) men skulle också vilja gå och kolla på 1:a lagets match.
kanske kanske, får se om jag orkar :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback