dagens outfit



haha, snygg bild va! :D
iallafall.. idag kom jag hem på morgonen lite innan 9 från
robin. kollade en stund på tv, duschade & gjorde mej klar.
lite över 10 sjussade pappa mej till skolan och då hade vi
2 timmar matematik, en håltimme & dagen slutade med
fotboll på gymnastik.
åkte hem med bussen efteråt, satt hemma och kollade tv
medans jag proppade i mej jordgubbar och choklaaaad.
vid halv 5 sjussade syrran mej till lappfjärd där jag mötte
upp hannah, simone & linda. vi gick till loppisen som nyss
har öppnat här. faktist rätt sp kul, hittade 3 grejjer för så
lite som 4 € sammanlagt :) toppen!
efter att jag kom hem har jag inte gjort speciellt mycket..
suttit vid datan och latat mej framför tv. typ inget annat
och nu är det nog dax för mej att gå och sova innan jag
somnar här framför datan. gonatt på er :)

Kommentarer
Postat av: Linda

testa du hande manickin na? :D

2009-05-07 @ 17:19:45
URL: http://sniff.papper.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback