hoppsanhejsan

nu har jag liiiite tid över så jag kan berätta lite om hälgen som gått.. I fredas vid 1-2 tiden åkte jag, robin, andreas, michael & basse iväg till sommarstugan. drack, bastade, grillade osv. riktit kul :) senare kom sofie och därefter kom det lite folk då och då. riktit passlit med folk och det är jag glad för så det inte blev över fullt som vissa gånger som leder till att det är jättemycket att städa. hehe. kanske blev lite för mycket dricka men kul hade vi iallafall, eller iallafall dom som var på G :D gick och la oss redan vid 2 tiden tror jag, men inte så konstit när vi festat ända sedan 2 tiden på dan, hehe. det var jag, robin, sofie & michael som lämnade över natten på villan men sofie åkte hem redan tidigare på morgonen medan vi andra steg upp helt vid 2 tiden. rätt så bra faktist - började festa klockan 2 på dan, somnade klockan 2 på natten & steg upp igen klockan 2 nästa dag. halva dygnet fest, halva dygnet sömn - helt perfekt ;) nästa dag var det dax att städa och det gick riktit bra. efteråt grillade vi korv och majs, gottis :) vid 6 tiden åkte vi därifrån och åkte in till stan på en glass - oj gud så gott! när glassarna var uppätna åkte michael hem och jag och robin hem till mej en stund tills vi sedan åkte till Robin. kollade lite tv och åt och senare åkte vi en sväng till baren med michael och satt där en stund. sen åkte vi hem och kollade film men somnade rätt så snabbt (A). på söndagen skjussade robin mej till jobbet till halv 10 och det blev en jättekort dag för mej, behövde bara jobba till klockan 2 som tur var, det var skönt :) för det blev ju ändå som en 9 timmars dag då det var en söndag som innebär dubbellön.  efter jobbet åkte jag bara hem och tog det lugnt och försökte plugga lite men det gick inge vidare.
det var min hälg :)

idag började en ny skolvecka, orkar inte! fyfan vad jag är trött på skolan.
har iallafall sovmorgon imorgon så det är skönt, men har också musik-
prov som jag knappt läst något på, eller okej två gånger igenom men
liksom vad hjälper det? liksom varför behöva kunna konstiga ord och
grejjer då man endå inte håller på med sånt? jobbit jobbit.
efter skolan var jag hemma och sen till stan en sväng, lånade en bok
från biblioteket som jag borde ha lånat redan för två veckor sen. hehe
blir lite brottom att läsa den nu bara, men tur som var så tog jag en lite
kortare bok. efteråt pluggade jag bara på musik och sen bestämde jag
och robin att han skulle komma hit, så resten av kvällen tillbringade jag
med honom :)
nej nu sova <3 gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback