irriterande!

Åh, så himla irriterande.. min kamera vill verkligen inte samarbeta med mej längre. den vill tydligen inte gå med på att överföra bilderna på datan. är det då datan eller kameran det är fel på? ååh. har liksom ca. 900-1000 bilder på den just nu och vill så gärna ha bilderna till datan. väldit irriterande kan jag säga..

nåväl.. idag lyser inte solen fast de lovat det. men man vet ju aldrig, den kan ju hoppa fram när som helst :) börjar först halv 1 idag men ändå steg jag upp redan innan 10, duktit va? :) om man tänker på hur länge jag annars helst skulle vilja sova.. hehe. men kanske jag hinner plugga lite då också, och så måste jag gå ut på en promenad med hunden. så jag ska nog börja göra mej klar nu och den gå ut med hunden :) ha en bra dag.

Kommentarer
Postat av: Marielle

Nu har jag startat upp en ny tävling. Gissa bilden och vinn lyxiga priser! Kram

2009-05-24 @ 00:01:28
URL: http://marielle.missworld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback