loppis shopping

hoppsan hejsan
idag var jag i skolan från vanlig tid, 08:45 till vanlig tid, 14:55. När jag kom hem gjorde jag inget speciellt men lite innan 4 cyklade jag iväg till Lappfjärd och mötte upp hannah :) & vi cyklade tillsammans till Loppisen åter igen, hehe.  hittade faktist en hel del där... 13 glas, en liknande termosmugg, en röd härlig stickad tröjja, 2 presenter till mormor, en kanna, en flaskkylare, ett fin liten skål och en stor mugg med två fat. och allt detta tillsammans endast 17,60 €. billit va? :) efter loppis shoppandet cyklade jag hem igen och satte mej genast vid datan för att skriva historia grejjer och satt där tills 7 tiden. då åkte jag och mamma en sväng till mormor och morfar, eftersom att jag inte hann åka dit igår då jag jobbade så jag hade med mej mina presenter och en kort, hon blev glaad :) vi mumsade i oss saft, bullar och tårta medans vi kollade på salatut elämät och vid 8 tiden åkte jag och mamma hem igen. har sedan dess suttit framför datan och skrivit och skrivit och skrivit.. jobbit. men nu borde jag kanske äta nånting, eller iallafall dricka. kom för en stund sen på att jag inte fått i mej någon riktit mat idag förutom typ 3 makaroner. har endast ätit frukost, lite sallad, nåra mackor + bulla & tårta och sånt. aij då :s men nu ska jag ta och stoppa i mej ngt, sen ska jag nog gå och lägga mej, måste läsa lite i modersmålsboken också innan jag somar.
kort dag imorgon också, börjar 10:25 och slutar 13:15 :)


glasen jag hittade på loppisen idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback