Onsdag

Hejsan
tisdagskvällen tillbringade jag hos Robin, kom dit vid halv 6 tiden, gjorde inte så mycket typ kollade lite på tv och sånt. vid 7 tiden gick vi ut och tände på en liten brasa och satte oss i solen, över 20 grader där vi satt :) skönt! satt och snackade, skrattade, drack drinkar och grillade korv hela kvällen lång. vid 10 tiden kom Michael också över en sväng, och då grillade vi korv & majs, gottis :) det var varmt hela kvällen men vid halv 11 tiden började det bli kyligt så vi gick så småningom in och michael åkte hem. kollade en stund på Eurovisons semifinalen men blev så trötta så vi gick till robins rum och kollade beck tills vi somnade..
imorse blev det att stiga upp redan 15 över 8 och åka iväg, robin till jobbet och jag hem. duschade, lyssnade på musik ochn gjorde mej klar och lite över 10 sjussade pappa mej till skolan. har endast haft matematik som vanlig lektion idag, två lektioner. sen hade vi en håltimme och de två sista lektionerna var vi i närpes och bowlade, skitkul :)
kom hem för ca. 45 minuter sen och ska nu bara ta det lungt och kolla på tv, fast jag egentligen borde läsa klar boken och skriva bokrecension men kommer aldrig att få den färdig tills imorgon då det egentligen är deadline, så jag satsar på nästa vecka. de närmaste 4-5 dagarna blir spännande, nämligen idag kommer utbyteseleverna om lite mer än 2 timmar :) hihi, liite pirrit är det ju nog. men hoppas det blir kul :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback