punkt punkt punkt

usch vad det är jobbigt att plugga..
har försökt plugga nästan hela kvällen, har typ läst igenom det i boken 1 gg och anteckningarna 2 gånger ungefär. men tror ni jag lärt mej ngt? hmm.. nej inte precis. men men, har inte baara suttit och pluggat. har också hunnit tänka så långt som att jag fick en smart idé och fick till sist in alla bilder från de 2 senaste veckorna till datan från kameran, hehe runt 1150 bilder var det på den.. (A) men va kan man när det är så roligt att fotografera? borde nog sätta in dom på en cd också... inte så konstit att min dator e så tröög ibland. annars ikväll har jag hunnit va ute en stund, suttit lite vid datan, kollat tv och proppat i mej frysta (jättegoda) jordgubbar :) mumsit.
men nej, nu ska jag kolla runt lite på netet och kanske ladda upp lite bilder på bilddagboken.. om jag orkar :)

tänkte ladda upp en bild.. men nej min dator gick inte med på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback