regn regn regn..

Oj shitt, regnet bara ööser ner :o (iallafall nyss lät det så..)
kom hem från jobbet för ca. 1 timme sen. kollade på tv en
stund och nu sitter jag här och funderar om jag ska börja
gå och lägga mej eller vad jag ska göra.. iofs borde jag nog
läsa lite på mordersmålsboken som jag inte kommer att
bli klar med till 14:e då bokrecensionen ska va inne, men
måste ju iallafall försöka! hehe, har kommit så långt som
1½ sida i boken :)
kollade just vädret också, soligt imorgon :) men tyvärr inte
så jätte varmt, endast runt 14 grader. men man vet ju aldri,
det kan ju bli varmare.. men lörda & sönda ska det regna :(
ååh, snyft. ja vill inte ha kallt och regnit ja vill ha varmt och
soooool. ja vill ha en rikti sommar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback