rubrik

hejsan.
hinner kasta in ett kort inlägg bara, tyvärr hinner jag inte skriva så jätte ofta.
skolan idag iallafall, började först 10:25. väldit skönt att få sova nån timme
längre än vanlit! :) vi hade 2 lektioner musik och den ena lektionen skrev ja
provet som de andra haft förra veckan & andra lektionen "sjöng" vi bara. typ
samma låt miljoner gånger..
efter musiken hade vi en timme modersmål och därefter håltimme. jag &
sofie satte oss i soffan och snackade med jenna, heidi & matilda medans.
dagen slutade med en lektion matematik, har fortfarande inte riktit kommit
igång efter allt jag missat såå lite jobbit är det nog.
kom hem för ungefär en timme sen och har just proppat i mej choklaaad i
massor! vid 5 tiden åker jag iväg till robin och kommer hem förs imorgon.
hos honom ska vi blandannat grillllllla, mumms :)

idag var jag sommarklädd :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback