snabbt inlägg

hinner bara kasta in ett kort inlägg
skoldagen har varit väldigt kort, började kl. 10:25 och slutade 13:15.
hade en lektion historia, en matematik och slutligen modersmål.
kom hem för ca. 40 minuter sen och har inte gjort annat än suttit vid
datan och varit ute en sväng med hunden. men nu ska jag inte sitta
här längre utan jag ska städa upp mitt rum. måste ju ha det städat
och fint när man får gäster. imorgon kommer nämligen utbyteselev-
erna från Tikkakoski :)  de kommer att stanna här från ons-sön. kul!
så kommer troligen inte att uppdatera så mycket under den tiden...
men nu ska det städas. måste va klar innan 5, för då ska jag till Robin :)

dagens:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback