sommarlov

i fredas var jag hela dan hos robin, firade hans examen. av mej fick han en svart mp3 spelare som ser ut som en ipod typ :) och så fick han en massa andra fina presenter. vid 9 tiden fick v sjuss av basse och johan hem till mej, kollade tv och sen gick vi rätt så tidigt och la oss.
på Lördas morgonen steg jag upp vid 9 och lite innan hav 11 kom sofie, sara och emelie och hämtade mej, och vi åkte till skolan. avslutningen/studentdimissionen började vid 11. på pausen fick vi våra betyg, jag blev riktit nöjd med mitt :) + att vi fick ut nåra prov och uppsatser. direkt då pausen var slut sjöng vår klass en sång och efteråt orkade jag och sofie inte va där längre så vi stack. träffade hannah och emma, vi gick till crazy cat dit felicia också kom. åt mat och efteråt åkte felicia och emma medans robin hämtade upp mej, sofie och hannah. kom till mej, satte oss ute och började ta lite. varmt och fint väder! senare kom det lite mera folk, satt mest och pratade, skrattade och drack i solen :) vid 8 tiden gick vi ner till bussplatsen och väntade på fagerö bussen. riktit passlit med folk i bussen, ganska mycke faktsist :) när vi sedan kom fram till fagerö efter en riktit rolig bussresa satte vi oss på en brygga. senare gick vi in på själva området, dansade loss till Takida och efteråt förflyttade vi oss till discot och där vi dansade loss till blandad musik tills vi till slut var tvungna att gå mot bussen. kom fram vid 3 tiden och en hop med folk på gården, tänkte va hos mej en stund men syrran var hemma och eftersom att hunden började skälla så himla mycket att de inte kunde sova så alla var tvugna att åka hem. de som sov hos mej var robin, sofie och basse. en jätterolig kväll, vet inte när jag senast haft såå roligt? :D en jättebra start på sommarlovet!
steg upp vid 1 idag, sofie hade åkt hem redan tidigare. men jag, robin och basse satte oss ute i 27 graders värme och började morgonen med frysta jordgubbar och jaffa! mumms. senare gick vi mot abc men johan kom emot oss och vi alla åkte mot camping istället, där vi åt 2 glassar hehe :) sen sjussade de mej och robin till mej, städade och kollade tv. sen gjorde vi tortillas och så åkte han hem för ca en timme sen.
just nu sitter jag här bara och kollar på beck, sen måste jag nog ta en promenad med hunden. ikväll kommer de andra hem från sverige också, de har alla klarat av stockholm marathom som drog av stapeln igår.
nu slutade beck och jag ska föröska ta mej ut en sväng, ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback