SOMMARLOV

då har sommarlovet börjat!
idag skrev vi det sista provet som var matematik, gick inte så bra men det gör inget för nu är det sommarlov! efter det hade vi inga fler lektioner. sprang bl.a. runt i skogen och sökte emmas telefon som hon hade tappat, som tur var så hittade vi den. och skogen var fullproppad med myror, usch! sen tömde jag pulpeten, spelade lite guitar hero med sofia och sabina, och sen åkte jag hem med mamma. skulle egentligen gå och köpta glass på gymnastiken, men det är så dåligt väder så jag orkade inte gå med, åkte hem istället. var hemma en stund  och vid 3 tiden åkte jag med pappa till stan och köpte en present till robin som blir färdig i skolan på fredag :) och efter det har jag mest suttit vid datan, städat lite och kollat tv + mumsat i mej jordgubbar :) robin kom just hit också men duschar just nu..
imorgon blir det att åkte karuseller, kuuul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback