torsdag

idag har det varit en nästan full dag. började skolan 08:45. hade matematik, geografi därefter två historia &
slutligen två modersmål, den skoldagen tog slut 14:05. medans jag väntade på bussen låg jag i soffan och
halvsov & förösöka läsa boken i mordesmål och sedan spelade jag lite kort med simone och linda.
nu kom jag hem för ungefär en timme sen, har varit jävlit trött hela dan men när jag kom in på gården och såg
att pappa satt upp tramppolinen blev jag genast på bättre och piggare humör :D nu har man iallafall något att
göra de dar man har tråkit :) hehe.
men nej, nu måset jag jöra lite skoluppgifter, hänger fortfarande jävlit mycket efter.. hehe
jobb ikväll också 18:30-22:30

ursäkta bilden, men dagens outfit iallafall..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback